استعلام خدمات برش لیزر فلزات /استعلام قیمت خدمات برش لیزر انواع ورق استیل /برش لیزر انواع ورق آلیاژی/برش لیزر انواع ورق غیر آلياژی /برش لیزر کلیه ورق ها

استعلام خدمات برش لیزر فلزات /استعلام قیمت خدمات برش لیزر انواع ورق استیل /برش لیزر انواع ورق آلیاژی/برش لیزر انواع ورق غیر آلياژی /برش لیزر کلیه ورق ها

درباره برش لیزری و دستگاه برش لیزری فلزات و خدمات برش لیزر فلزات

برش لیزری  یا (خدمات برش لیزر فلزات) فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده می‌شود؛ و نوعاً از این فناوری در زمینه صنعت استفاده می‌شود.

خدمات برش لیزر فلزات

برش لیزری توسط استعمال اشعه لیزر از یک خروجی قوی لیزر روی اجسامی که می‌خواهند بریده شوند انجام می‌شود.

قسمتی از جسم مورد نظر که بریده می‌شود یا آب می‌شود یا می‌سوزد یا تصعید می‌شود و توسط فشار گاز از روی جسم پاک می‌شود و سر انجام سطح بریده شده با کیفیت خیلی عالی ایجاد می‌شود.

لیزر صنعتی در صنایع مختلفی مانند صنایع نظامی، ساختمانی، هوافضا، پزشکی، آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطاتی، فیزیک، شیمی و … کاربرد دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مطالعه ویکی پدیا لیزر  لطفا کلیک نمایید

برش لیزر فلزات

خدمات برش لیزر فلزات

برای محاسبه قیمت و مشاهده لیست قیمت خدمات برش ورق ها و فبزات با لیزر لطفا کلیک نمائید

در ادامه به منظور ارائه بهتر خدمات برش لیزر فلزات نظر شما مشتری گرامی را به  خواندن این مطالب جلب می نمایم .

ارائه نقشه جهت <yoastmark class=

برای شروع کار ما نیاز به نقشه و مستندات فنی جهت برآورد هزینه برش لیزر و زمان تحویل آن داریم ، این مستندات که جهت خدمات برش لیزر فلزات ارسال شده است دقیقا  آن چیزی خواهد شد که شما مشتری گرامی سفارش داده اید و به آن نیاز دارید .

در برخی موارد مشتریان گرامی ما از سفارش مدنظر خود یک نمونه دارند که می خواهند از آن سفارش صادر نمایند .

برای این منظور ما برای سهولت کار این مشتریان اقدام به تهیه نقشه از نمونه اصلی خواهیم کرد و بر اساس نمونه اصلی برش لیزر را انجام خواهیم داد .

خدمات برش لیزر فلزات

در این مرحله از کار (خدمات برش لیزر فلزات ) ما جهت خدمات برش لیزر فلزات درخواستی شما نمونه تهیه می نماییمپس از تهیه نمونه اولیه جهت برش لیزر فلزات ما به استعلام قیمت خدمات برش لیزر پاسخ دقیقی ارائه می دهیم و شما مشتری گرامی می توانید برای شروع خدمات درخواستی با ما اطمینان حاصل نمائید .

لطفا جهت سفارش برش لیزر قطعات و محصولات خود با شماره 09190515987 ، مهندس صفائی تماس حاصل فرمائید .

در ادامه نظر شما مشتری گرامی را به مطالب ذیل جلب می نمایم .

نکات مهم برش لیزر استیل

زاویه کونیک: به معنای تغییر قطر سوراخ در ضخامت برش است.

تولید پلیسه:  قطعا هر چه پلیسه تولید شده بعد از برش کمتر باشد کیفیت نهایی بهتر بوده و نیاز به فرآیند ماشین‌کاری ثانویه کمتر می‌شود.

کرف(Kerf): کرف در واقع کوچک‌ترین شعاع قابل برش را مشخص می‌کند که وابسته به ضخامت ورق می‌باشد و بهتر است در طراحی لحاظ گردد.

به عنوان مثال گوشه‌های بسیار تیز باید r ای حداقل معادل با کرف داشته باشد.

همچنین حداقل سوراخ‌های قابل ایجاد در ورق‌های فلزی وابسته با ضخامت ورق است. بدیهی است که هر چه کرف دستگاه کمتر باشد قابلیت برش کانتورهای پیچیده‌تر و دنده‌های ریز ضخیم، بیشتر می شود.

سرعت برش: بستگی زیادی به قابلیت‌های دستگاه و توان اشعه لیزر دارد. هرچه توان دستگاه بالاتر باشد امکان بالاتر بردن سرعت برش را فراهم می‌آورد.

صافی سطح: یکی از مهم‌ترین پارامترها در برش صافی سطح و عدم اکسید شدن می‌باشد که با تلفیق تکنولوژی‌های مختلف و تنظیم صحیح و با دقت پارامترهای کنترلی همچون نوع گاز، فشار گاز، سرعت برش و تنظیم توان اشعه لیزر ایجاد می‌شود.

قیمت برش لیزر استیل

برش لیزر فلزات دارای نکات فراوانی هست که هنگام برش باید در نظر داشته باشید. برخی از شرکت‌ها با دادن قیمت‌های پایین سعی در جلب نظر مشتری دارند در صورتی که بعدا هزینه‌های جانبی کار را نیز به آن اضافه کرده و صد البته قیمت برش لیزر شما افزایش می‌یابد.

در محاسبه قیمت برش لیزر فلزات پارامترهای مهمی نظیر هندسه قطعات، ضخامت ورق، تیراژ یا تعداد قطعات، جنس قطعه و همینطور گاز مورد استفاده تاثیرگذار هستند.

هرچه تیراژ قطعات بالاتر باشد قیمت خدمات برش لیزر برای آن پایین‌تر است. جنس قطعه نیز دومین عامل مهم تاثیرگذار در تعیین قیمت برش لیزر فلزات است.
در یک حالت کلی مطابق فرمول‌های زیر می‌توانید قیمت برش لیزر قطعات خود را محاسبه کنید.

قیمت پایه × ضخامت ورق (میلیمتر ) × محیط قطعه (میلیمتر)

مزایای برش لیزر آهن

دقیق در برش لیزر

تعهد و مسئولیت برای پیش‌بردبا توجه به تکنولوژی کامپیوتری به کار رفته در سیستم کنترل دستگاه برش لیزر، برش قطعات با دقت ۲/۰ میلی‌متر انجام می‌شود.

اقتصادی بودن برش لیزر

خودکار بودن دستگاه برش لیزر، این امکان را ایجاد کرده که قطعات با کمترین هزینه کارگر و مواد مصرفی ارزان و قابل دسترس تولید شوند.

لبه برش ظریف با لیزر

بالاترین ظرافت و دقت کار و کاهش ناصافی، در نتیجه قطعات تمام شده بسیار تمیز با جزئیات کامل قطعه می‌باشد.

حرارت نقطه برش

لیزر به علت باریک بودن خط برش مجبور نیست هنگام برش قطعات مواد زیادی را بردارد (برعکس روش‌های برش حرارتی)، عمق مواد تاثیرپذیر با حرارت برش بسیار کم می‌باشد.

تفاوت دستگاه برش لیزری فلزات و غیر فلزات در چیست؟
همان طور که از نام دستگاه مشخص است دستگاه حکاکی برش لیزری فلزات مربوط تمامی متریال های حتی فلزات را نیز برش می زند و البته گران تر نیز هست.
اما دستگاه برش لیزری غیر فلزات هر نوع متریالی را برش می زند به جز فلزات که شامل آهن، طلا، نقره و .. می شود. همچنین قیمت دستگاه برش لیزری غیرفلزات کمتر است.

انواع برش لیزری

1.برش لیزری C02

برش لیزری C02 با استفاده از یک لیزر گازی انجام می گردد. گاز مورد نظر ترکیبی از کربن دی‌اکسید می باشد که به صورت الکتریکی برانگیخته شده است. از آنجایی که برش لیزری C02 دارای طول موجی ۱۰.۶ میکرومتری می باشد، اغلب برای برش متریال‌های غیرفلزی مورد استفاده قرار داده می شود.

2.برش لیزری کریستالی

برش لیزری کریستالی از لیزرهای nd:YAG (neodymium-doped yttrium aluminium garnet) و nd:YVO (neodymium-doped yttrium ortho-vanadate)  استفاده می‌کند.

این‌ها کریستال هایی می باشند که در رده لیزر های جامد قرار دارند و دارای طول موجی مانند لیزرهای فیبری می باشند، طول موجی در محدوده ۱.۰۶۴ میکرومتر. این بدان معنا می باشد که می‌توان از آن هم برای متریال‌های فلزی و هم غیرفلزی استفاده نمود.

گرچه این نوع ماشین لیزری از دیودهای تلمبه‌ای گران ساخته شده‌اند که تعویض آن‌ها پس از ۸.۰۰۰ الی ۱۵.۰۰۰ ساعت استفاده می تواند هزینه‌بردار باشد. از طرفی کریستالی که استفاده می‌شود دارای طول عمر کمتری نسبت به لیزرهای فیبری می باشد.

3.برش لیزری فیبری

این نوع از برش لیزری با استفاده از لیزر فیبری انجام می‌شود. درست مانند روش برش لیزری کریستالی که در بالا ذکر شد لیزر های فیبری نیز در رده لیزرهای جامد قرار دارند.

اشعه توسط ” لیزر دانه ” ساخته می‌شود که سپس توسط فایبرگلاس و دیودهای تلمبه‌ای تقویت می گردد. طول موج این لیزر نیز ۱.۰۶۴ میکرومتر می باشد.

این بدان معناست که اشعه لیزر فیبری از لحاظ شدت ۱۰۰ برابر بزرگتر از لیزر C02 می باشد. هم چنین می‌توان از این لیزر هم برای متریال‌های فلزی و هم غیرفلزی استفاده کرد.

لیزر فیبری جز مفیدترین لیزر ها می باشد. علاوه بر مزایایی که در بالا گفته شد، تعمیر و نگهداری آن‌ رایگان می باشد، تعویض قطعات آن بسیار ارزانتر می باشد و طول عمر استفاده از آن نیز بیشتر است، چیزی حدود ۲۵.۰۰۰ ساعت. لیزرهای ما با داشتن سرعت و نرخ تولید بالا قابل استفاده برای محدوده وسیعی از متریال‌ها می باشند و برای کاربرد های صنعتی نیز کارایی بالایی دارند.

لطفا جهت سفارش برش لیزر قطعات و محصولات خود با شماره 09190515987 ، مهندس صفائی تماس حاصل فرمائید .